Zdá se, že pár patentových přihlášek Hondy se vztahuje k technologii, která by nám mohla přinést vylepšenou realitu při řízení. Patenty zahrnují head-up displaye (HUD) a technologii která může upozornit na osoby a vozidla, jež by jinak byly zakryty. Bylo by to jako být Supermanem za volantem.

První z patentů se týká detekce chodců. Mnoho vozidel má jakousi verzi detekce chodců, která upozorní řidiče na možnou kolizi a automaticky zabrzdí. Systém Hondy by zašel o krok dále. Spíše než aby zasahoval v případě, že se někdo objeví před autem, detekuje navrhovaný systém chodce a zobrazí je na HUD. Též by mohl být schopen lokalizovat chodce mimo řidičovo zorné pole. S tímto systémem by měli řidiči informace, jež by jim dovolovali se vědomě vyhnout nepříjemným situacím, aniž by musel zasahovat samotný systém.

Druhý patent přidává komunikaci mezi vozidly pro udržení dráhy aut v dopravě. V patentu Honda vysvětluje, jak bude systém fungovat na příkladu tří aut v řadě. Pokud by byly automobily propojeny tímto způsobem, vedoucí vůz by komunikoval s prostředním, aby vypočítal, jaká je mezi nimi vzdálenost. Poté by prostřední vozidlo předalo informaci poslednímu, kterému by se zobrazila ikona reprezentující vedoucí automobil s informacemi o jeho poloze a statusem na HUD. Toto by řidiči dovolovalo zjišťovat skrze prostřední auto vše o tom vedoucím. Systém by též byl schopen sledovat, kdy vedoucí vůz brzdí, což by poskytlo více času na reakci pro zpomalení či zastavení.

Toto není poprvé, kdy Honda zkoumá pokročilé možnosti detekce chodců a komunikace na krátkou vzdálenost. Před několika lety společnost experimentovala se systémem, který by dovoloval řidiči komunikovat s chodci skrze jejich telefony, aby zjistil jejich pozici. Technologie popsaná v tomto patentu se však soustředí pouze na senzory. Honda též experimentovala s komunikační technologií pro motocykly, takže je možné, že systém popsaný v druhém patentu by mohl pracovat také pro motorky. Za jak dlouho tento systém přijde na trh, není známo, ale s ohledem na rychlost s jakou pokročuje technologie kolem senzorů a semi-autonomních systému, to bude spíše dříve, nežli později.