Milovníci kvalitní hudby by měli hledět nejenom na kvalitu klasických reproduktorů, ale také na kvalitu basů. Právě s těmi mají obvykle standardní reproduktory problém. Proto je správnou volbou zařízení, kterým je subwoofer. Na trhu můžete pořídit dva hlavní typy. První z nich je označován jako subwoofer pasivní. Jedná se o zařízení, které pro plnohodnotné použití vyžaduje i připojení zesilovače. Druhou možností je takzvaný aktivní subwoofer. Ten je zařízením, ke kterému není třeba nic externího připojovat. Je totiž kombinací klasického pasivního subwooferu a zesilovače v jednom. Právě to je důvod jeho hlavní obliby. A jak zapojit aktivní subwoofer do auta? Podívejte se společně s námi na náš návod.

Ruský startup vytvořil létající motocykl. Hoversurf je vozidlo budoucnosti vyprojektované skupinou nadšenců, kteří dosud stavěli osobní drony.

Zatímco Tesla pokračuje s programem Autopilot, je stále více zřejmé, že řidiči musí dbát na instrukce dané firmou. S posledním updatem verze 8.0 Tesla snížila pravděpodobnost, že dojde k nehodě, z níž by lidé mohli vinit Autopilot. Kromě důraznějších varování systému vás Autopilot zbaví některých autonomních služeb v případě, že se ho rozhodnete neuposlechnout.

V zimním období každý motorista ocení jednoduchou startovací jednotku Jumpstart, která pomůže při vybití akumulátoru. Není už potřeba pro nastartování shánět pomoc ochotného řidiče, který vás nechá pomocí startovacích kabelů připojit k jeho baterii. Stačí jen pomocnou startovací jednotku připojit pomocí svorek k vaší autobaterii a je to.

Moderní technologie jsou všude kolem nás a automobily nejsou výjimkou. Stále více doplňků získává funkce, o kterých by se nám dříve ani nesnilo. Jednou takovou zajímavostí je zpětné zrcátko Cel-Tec M6 Dual, které kromě své původní funkce obsahuje elektroniku pro záznam dění před a za vozidlem, a to i s kvalitním záznamem v noci, za špatné viditelnosti a při protisvětle.

Volkswagen se pohybuje vpřed v oblasti elektrovozidel a plánuje využít nadcházející Paris Motor Show k náhledu na jeho další elektromobil. Nedávno VW ukázal první návrhy vozidla a nyní automobilka publikuje další z návrhů.

Vědci na Keen Security Lab v Číně našli způsob jak se nabourat do Tesly Modelu S. Bez obav, Tesla již opravila tuto chybu, ale toto by mohlo vést k více pokusům o ovládnutí sítí propojených vozidel. V tomto případě se vědci snažili jen o důkaz, že jsou takové věci možné a neměli v úmyslu nikomu ublížit.

Výrobce asistentů řízení MobilEye ukončil svou spolupráci s Teslou, protože podle něj Tesla porušuje pravidla bezpečnosti. Toto kontroverzní prohlášení pronesl výkonný ředitel Amnon Shashua jako vysvětlení, proč ukončil dlouholetou spolupráci zrovna, když začínala přinášet ovoce. Bohužel, fatální střet Tesly Modelu S a nákladního automobilu na floridské dálnici letos v červnu donutil MobilEye přehodnotit situaci.

Zakladatel Comma.ai oznámil na konferenci v San Franciscu příchod semi-autonomního řídícího zařízení Comma One. Hotz na konferenci prohlásil, že jeho společnost pracovala na Comma One asi jeden rok a že zařízení bude dostupné na konci tohoto roku za 999 $ a 24 $ měsíčně předplatného.

Předchozí rok byl pro Volkswagen velice krutý. Stále vychází na povrch informace o tom, kdo přesně stojí za emisním skandálem, ale i pro desítky tisíc zaměstnanců, kteří s tímto neměli co do činění, byl rok tvrdý. Zdá se ale, že vedení VW si uvědomilo, že je třeba něco změnit, a tyto změny by měly být představeny na Pařížské Motor Show.

Mercedes není jediná automobilka předurčená k tomu, aby porazila Teslu. Zdroje německého byznys deníku Handelsblatt tvrdí, že BMW plánuje velký skok ve své strategii elektrických vozů. Zatímco nyní společnost nabízí typický design elektrických vozidel jako u i3, nový plán by měl zahrnovat zelená světla na elektromobilech včetně sedanů 3. řady, X4 crossover, a ikonického Mini. Pokud jsou tyto informace přesné, vedení by mělo potvrdit změny do konce Září.

Autonomní technologie je komplikovaná, drahá, a složitá k realizaci. Vozidla musí mít celou řadu kamer a senzorů, aby bezpečně navigovaly vůz bez pomoci řidiče. Vysoké náklady a komplikovanost brání autonomním technologiím v příchodu na silnice. Technologický startup Algocian přináší svou dostupnou, pohyby snímající technologii pro jakoukoliv kameru, od automobilů po smartphony.

Na IFA 2016 v Berlíně představil Mercedes-Benz nový projekt jménem In Car Office, jehož cílem by mělo být zahrnout do vaší jízdy více chytrých doplňků. Tyto doplňky by se do Mercedesů měli dostat během první poloviny příštího roku a budou mít podporu Microsoft Exchange, díky čemuž vám podle vašeho kalendáře, seznamu věcí, které chcete udělat a vašich kontaktů mohou poradit, kam zajet dříve, či komu zavolat.

Zdá se, že pár patentových přihlášek Hondy se vztahuje k technologii, která by nám mohla přinést vylepšenou realitu při řízení. Patenty zahrnují head-up displaye (HUD) a technologii která může upozornit na osoby a vozidla, jež by jinak byly zakryty. Bylo by to jako být Supermanem za volantem.

Zdá se, že plány Daimleru na boj s Teslou jsou ambicióznější než jsme si mysleli. Zdroje Reuters předpokládají, že německá automobilka pracuje na nejméně šesti elektromobilech a mohla by jich představit až devět.

Každý autoservis, pneuservis, cykloservis využije webovou aplikaci REGISTR svých zákazníků s možností spárování jejich vozidel. Navís s e-mailovým upozorněním zákazníka na blížící se termín servisní prohlídky, kontroly (STK).

Výrobci automobilů a technologické společnosti spolu závodí v tom, kdo dříve dostane na silnice auto, které se bude řídit, což zahrnuje taxi schopné převézt jezdce z místa A do místa B. S většinou technologických společností ignorující motorky ve prospěch aut, Kawasaki plánuje bez konkurence vyrazit do světa high-tech vybavení se systémem umělé inteligence, který bude promlouvat k řidiči.

"Myslím, že se pokusíme udělat něco více radikálního", říká Elon Musk, zakladatel Tesla Motors.

Na Tesle III se pracovalo a mluvilo se o ní měsíce. Konečně, v roce 2016 nebo 2017, bude k vidění první prodaný model 3.

Mya Le Thai z University of California zřejmě stvořila baterii s životností přes 200 000 nabíjecích cyklů, přečtěte si více o této "nehodě".

Všechny typy elektronických zařízení, které dnes máme jsou vyrobeny tak, aby měly omezenou životnost tak, aby dokonale sloužily v zájmu konzumní společnosti, ve které žijeme. Jen přemýšlejte: kdyby všechny domácí spotřebiče a elektronická zařízení, která používáme byla vyrobena tak, aby vydržela, kupovali bychom si neustále nová?

Elektřina v automobilech není nic ojedinělého. A je jedno, zda se jedná o hybridní vozy, nebo čisté elektromobily. Nejenom, že mnoho automobilek řeší prodejní ceny, nebo celkový dojezd. Je také řešena rychlost, ale i jednoduchost nabíjení. Největší pokrok v tomto směru udělala automobilka Mercedes. Jak a čím? Vytvořila unikátní systém bezkontaktního nabíjení. To znamená, že pro plnohodnotné nabití daného vozu již nebude nutné jeho připojení do elektrické sítě. Vše bude fungovat v podstatě bezdrátově.

AUTOPROFI CZ
Auta24
AUNIKA Kladno s.r.o.
Web7master s.r.o.
Porsche Classic Club
Automuzeum.cz